top of page

ZWROTY I REKLAMACJE

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@hellobobo.pl

​

ZWROTY

Zwracany produkt zwróć do nas niezwÅ‚ocznie na adres: Magazyn Hello Bobo, ul. OÅ›wiÄ™cimska 59, 32-500 Chrzanów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstÄ…piÅ‚eÅ› od umowy. Od umowy możesz odstÄ…pić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstÄ…pienie od umowy rozpoczyna siÄ™ w momencie objÄ™cia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazanÄ… przez Ciebie osobÄ™ trzeciÄ… innÄ… niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

Sprzedawca dokonuje zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci przy użyciu takiego samego sposobu pÅ‚atnoÅ›ci, jakiego użyÅ‚ konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inny sposób zwrotu, który nie wiąże siÄ™ dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot pÅ‚atnoÅ›ci za zakupiony towar, zwrócimy Ci niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy.

Możemy wstrzymać siÄ™ ze zwrotem otrzymanej od Ciebie pÅ‚atnoÅ›ci do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • W której przedmiotem Å›wiadczenia jest przedmiot użytku osobistego (smoczek, gryzak, butelki do karmienia oraz smoczki do butelek, skarpetki, opaski, chustki, szczoteczki do zÄ™bów, szczotki do wÅ‚osów). 

  • W której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… kosmetyki.

  • W której przedmiotem Å›wiadczenia jest przedmiot dostarczany w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu.

  • W której przedmiotem Å›wiadczenia jest przedmiot, którego używanie wymaga zdjÄ™cia blokady, usuniÄ™cia zabezpieczeÅ„, jeżeli zostaÅ‚y one usuniÄ™te. 

  • W której nabyte przedmioty zostaÅ‚y przecenione lub pochodzÄ… z wyprzedaży.

SzczegóÅ‚owe informacje na temat odstÄ…pienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże siÄ™ wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rÄ™kojmiÄ™. ReklamacjÄ™ najlepiej zÅ‚ożyć na adres e-mail: kontakt@hellobobo.pl lub drogÄ… pocztowÄ… na adres ul. Brzozowa 13, 32-500 Chrzanów

JeÅ›li nie jesteÅ› konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokoÅ›ci zÅ‚ożonego przez Ciebie zamówienia, w ciÄ…gu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia majÄ… zastosowanie do konsumentów.

​

W przypadku złożenia reklamacji drogą mailową, w zgłoszeniu należy podać następujące informacje :

- ImiÄ™ i nazwisko

- Adres korespondencyjny (niezbędny w przypadku wysyłki nowego produktu)

- Numer telefonu

- Adres e-mail

- Zdjęcie dowodu zakupu

- Krótki opis wady

- Zdjęcia produktu przedstawiające jego wadę, lub kilkusekundowy film jeśli na zdjęciu nie można uwiecznić wady

- Zdjęcie numeru seryjnego, jeśli produkt taki posiada

Reklamowany towar należy wysÅ‚ać na adres: Magazyn Hello Bobo, ul. OÅ›wiÄ™cimska 59, 32-500 Chrzanów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolnÄ… od wad,

  • usuniÄ™cia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstÄ…pieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy wzglÄ™dem Ciebie za wady stwierdzone przed upÅ‚ywem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

bottom of page