ZWROTY I REKLAMACJE
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@hellobobo.pl
​
ZWROTY
Zwracany produkt zwróć do nas niezwÅ‚ocznie na adres: Magazyn Hello Bobo, ul. OÅ›wiÄ™cimska 59, 32-500 Chrzanów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstÄ…piÅ‚eÅ› od umowy. Od umowy możesz odstÄ…pić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstÄ…pienie od umowy rozpoczyna siÄ™ w momencie objÄ™cia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazanÄ… przez Ciebie osobÄ™ trzeciÄ… innÄ… niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Sprzedawca dokonuje zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci przy użyciu takiego samego sposobu pÅ‚atnoÅ›ci, jakiego użyÅ‚ konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inny sposób zwrotu, który nie wiąże siÄ™ dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot pÅ‚atnoÅ›ci za zakupiony towar, zwrócimy Ci niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy.
Możemy wstrzymać siÄ™ ze zwrotem otrzymanej od Ciebie pÅ‚atnoÅ›ci do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
-
W której przedmiotem Å›wiadczenia jest przedmiot użytku osobistego (smoczek, gryzak, butelki do karmienia oraz smoczki do butelek, skarpetki, opaski, chustki, szczoteczki do zÄ™bów, szczotki do wÅ‚osów).
-
W której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… kosmetyki.
-
W której przedmiotem Å›wiadczenia jest przedmiot dostarczany w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu.
-
W której przedmiotem Å›wiadczenia jest przedmiot, którego używanie wymaga zdjÄ™cia blokady, usuniÄ™cia zabezpieczeÅ„, jeżeli zostaÅ‚y one usuniÄ™te.
-
W której nabyte przedmioty zostaÅ‚y przecenione lub pochodzÄ… z wyprzedaży.
SzczegóÅ‚owe informacje na temat odstÄ…pienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
REKLAMACJE
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże siÄ™ wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rÄ™kojmiÄ™. ReklamacjÄ™ najlepiej zÅ‚ożyć na adres e-mail: kontakt@hellobobo.pl lub drogÄ… pocztowÄ… na adres ul. Brzozowa 13, 32-500 Chrzanów
JeÅ›li nie jesteÅ› konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokoÅ›ci zÅ‚ożonego przez Ciebie zamówienia, w ciÄ…gu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia majÄ… zastosowanie do konsumentów.
​
W przypadku złożenia reklamacji drogą mailową, w zgłoszeniu należy podać następujące informacje :
- ImiÄ™ i nazwisko
- Adres korespondencyjny (niezbędny w przypadku wysyłki nowego produktu)
- Numer telefonu
- Adres e-mail
- Zdjęcie dowodu zakupu
- Krótki opis wady
- Zdjęcia produktu przedstawiające jego wadę, lub kilkusekundowy film jeśli na zdjęciu nie można uwiecznić wady
- Zdjęcie numeru seryjnego, jeśli produkt taki posiada
Reklamowany towar należy wysÅ‚ać na adres: Magazyn Hello Bobo, ul. OÅ›wiÄ™cimska 59, 32-500 Chrzanów
W związku z wadą możesz żądać:
-
wymiany rzeczy na wolnÄ… od wad,
-
usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
-
obniżeniu ceny,
-
odstÄ…pieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy wzglÄ™dem Ciebie za wady stwierdzone przed upÅ‚ywem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.